onsdag 3 maj 2017

DAGENS

Jag har sedan två veckor idag jobbat min sista jobbdag och känner mig lättad, fri, glad, lycklig och äntligen färdig. Det har varit tre mycket lärorika månader (som allt i livet är såklart) men jag är så glad över att det bara varade i tre månader och att jag nu kan börja på något annat. Slippa känna ångest och stress över att gå upp på morgnarna. Sover för stunden till klockan 9-10 på morgonen. Länge sedan jag kände mig så utvilad.

Denna dagen har det faktiskt varit väldigt varmt och inte så blåsigt så jag har legat ute i solen med tjugo lager solkräm på så jag har inte blivit bränd. Ska nog ut om en stund igen innan jag går och handlar till kvällens kvällsmat. Ska fortsätta läsa i min femte Outlander bok. Börjar komma in i den mer nu. Hinner inte läsa så mycket de nästkommande två dagarna då jag ska hoppa in på mitt gamla jobb. Men börjar först 11 imorgon så får fortfarande en sovmorgon till. Man får ju utnyttja dem nu när man väl har dem.

Ps. Imorgon är det exakt en vecka tills jag åker till Finland och till Anni! Woho!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar